tak sabar nak balik kampung..raya!!!

assalamualaikum..

minggu depan..yup, cepatnya masa berlalu kan..sedar tak sedar hari ni dah 15 hari puasa..minggu depan dah balik kampung utk raya!! praktikum pun dah nak melabuhkan tirainya..

tak sabar nak cakap "hari ni hari last cikgu kat sini"..hahahaha

tapi sayang puasa nak habis..bulan puasa best, sedikit sebanyak dapat kurangkan berat badanku ini..hohoho... 

campur tolak darab bahagi, 7 minggu aku tak balik kampung..so, feel cikit nanti balik raya kan?? sambil naik kereta dengar lagu raya..hahaha...tak sabar nak bersahur n berbuka dengan family nanti..walaupun hanya berbaki 3 or 4 hari..tapi tak pa, nikmatnya memang lain bila bersama keluarga!!!

p/s: classmate cakap aku kurus sikit..ni betol2 ke nak amek ati???kompius jap...

2 masalah murid:

✿Cik Bunge✿

x sabo gak nk blik kg...
bile bis praktikum ye cikgu rose??
>,<

rose lyza

ofkos laa 26 ogos last..huhu..