cerita hari ni.....

Pagi2 dh dtg…hehe
“Assalamualaikum”……..
“Ye2..sat la…..”
muko lapo gilo..haha

Ni ha..ada sorg budak dpn dtg…buat muka kesian sbb lapar..hahaha…aku dh goreng curly fries n spicy wedges.. ceh, breakfast mgalahkan omputeh la plak..kui3…
“Kacau r..org dhla nk p wat facial ngn Azrin ni..hehe”
Haa..promote2..taman sebelah ni ada buat spa n facial tau kt umah dia..harganya sgt2 la berpatutan..so, tggu pe lg..jom ramai2 pakat p serbu..paling murah facial dia rm8..murah kan??murah kan??
So, pg2 lg start moto bawa my housemate pegi nk wt facial..
“Adik, dtg mlm ni eh..dia xda, kluar keja luar…”
Kwa3…padan muka aku.. hmm klu rajin mlm ni p plak laa…
Dh x jd facial, trus p kedai beli santan...nk masak gulai cik jah oi....kena la beli santan...hahaha

Balik2, cik badiuzaman tgh basuh keta..trus buat muka kesian sampai dia ckp..........
“meh nk tlg basuh moto…. “
Hahaha…ni yg aku tggu2 ni…yeehaaa!!! Thanks cyg.. Uwekkk!!!

keta dia........


moto aku....

Still borink, nk study??teramat la MALAS..
Jom masak?? Ye, masak utk lunch siap2..
Gorg ikan, gulai campur bendi n tomato, smbal ikan bilis..
Org bujang..biasala 2..kih3…….

Apa lg nk buat?? Terus call cik ma n mak..asyik nk mngacau ja..cik ma tgh masak…mak tgh siang ikan…pnat mak aku p angkat tepon dgn tgn bekas ikan..hahaha… hasratnya nk ckp ngn si tahi lalat tu..spa lg, iffa adryana my niece tula..call cik ma, ckp iffa kt umah mak..call mak plak..ckp kt umah mama dia.. mgkuk r bdk ni..asyik lari ja…last2 x dpt ckp..sbb dia tgh main dgn anak ayam mak aku..ada ke patut p tngkap anak ayam n letak dlm tong..cian anak ayam tu..x bleh nk ckp pe, bdk kmpung mmg cmtu..haha..aku pun dlu, tah2 lebih terok dr tu..hehe
budak2 nakal yg slalu kena marah..haha
Borink lg?? haa..ni yg terupdate blog ni……..

0 masalah murid: