suami dan isteri

assalamualaikum..

busy je sekarang..2 hari berturut2 kena observed..suami pulak dok jauh, nak jumpa pun...adoi...memang la 30 minit je dari sini, tapi kalau dah ulang alik tak sejam? x mau la nak menyusahkan dia..rindu jugak..baru 2 hari kahwin dah kena berpisah..huk3...apa2 pun kena setelkan praktikum ni dulu..banyak lagi keja nak kena buat..hujung minggu ni ingat nak jumpa husband..tup2 ada mesyuarat PIBG pulak..kalau dapat jumpa pun, Ahad la..kot??

ramai orang tanya terutamanya membe2 laa..syok ke kahwin weh?? soalan..macam soalan budak tadika..dah tau jawapan, tanya lagi..memang la syok sayang oi..dah ada orang yg jaga kita, bagi kasih sayang..cewah!!

ramai jugak tanya, kenapa kahwin tiba2..actually, aku sendiri pun x sangka akan kahwin secepat ni..family yg nak cepat2..dorg nak kami sama2 posting bila keja nanti..kalau dapat jauh, sekurang2nya dah ada husband yg jaga..n sebelum isi borang posting, dorg nak kami kahwin..kecik tapak tangan, stadium bola aku tadahkan..haha..tunang pun tak, terus je nikah..family suami nak buat mulanya, tapi family aku cakap xyah pun xpa..so, xyah jelah..kami pun dah lama kenal, bukan baru kenal..

dalam hidup ni, banyak benda yg indah..tapi benda paling indah yg aku dapat bila sah jadi isteri Mohd Badiuzaman.. Ya ALLAH, masa tu menangis teresak-esak..bukan sedih, tapi hepy sangat2..bayangkan kenal dah lama, cinta kemain, tup2 jadi suami..mestila hepy weh...lepas kahwin tu, benda yg paling menyentuh hati bila solat sama2..sedih, sebak semua ada..bersyukur dapat suami yg boleh imamkan solat jemaah..n masa suami baca doa lepas solat, aku dah teresak-esak dah...rindu sangat nak solat sama2..dok jauh ni susahla sikit..insyaALLAH, nanti akan solat sama2 lagi..

suami aku ni sangat caring ok..dari dulu kenal sampai sekarang, dia tak nak aku buat keja2 yg susah..bagi dia la..pada aku tak da apa pun..isi minyak moto ke, tukar tayar motor kat kedai ke, beli barang ke, semua dia nak buat..kadang2 rasa, eh aku ni budak kecik ke apa?? sampai tak boleh buat itu ini..dia bukannya apa..dia risau, dia cakap org perempuan, xyahla buat...pelik kan??? tapi xpala, apa2 pun buat sama2..adil..aku bersyukur sangat dan bahagia sekarang..semoga perkahwinan ni akan kekal sampai syurga..tiap2 kali solat, ni doa aku..semoga ALLAH kekalkan perasaan sayang n cinta kami..semoga kami bahagia hingga akhir hayat, hingga ke syurga n yg paling penting semoga kami sentiasa sabar menghadapi dugaan2 pada masa akan datang..insyaALLAH..

Gambar belum siap, so..ni gambar yg adjie amek..ni je yg aku ada sekarang..

masa ni sama2 berdebar..takut sangat..tapi alhamdulilah, sekali je kan abang..hehe

memang keras je tangan masa sarung cincin ni..

lepas salam ni,kena wat balik..sebab dorg complain aku cium tangan sendiri..hahaha

x ulang kesilapan dah..salam cium tangan betol2..kih3

thanks bob n azrin sebab jadi pengapit yg paling best!!!


kek ni sempoi..suka..suka..

masa ni lawak je..abang nak potong kek guna keris yg kat sampin tu..

kena buli suap2 kek..malu la jugak..

suami tercinta

cute la flower girl ni..uhuk..niece aku la yg baju sama tu..
terima kasih kepada family, family mertua, suami, kawan2 dan semua yg dah berusaha utk majlis nikah n resepsi kami pada 16 Mac dan 17 Mac 2012..semoga ALLAH memberkati kita semua..insyaALLAH..

p/s: akan cuba mendapatkan gambar2 lain..tapi lambat sikit sebab photographer cakap paling awal pun 3 minggu..dia nak edit dulu gambar kat putrajaya tu...

4 masalah murid:

alin

tahniah syg..smg jd istri solehah..:-)

rose lyza

tq lin..insyaALLAH

sesuci embun pagi

tahniah buat kak ros & abg bad..barakallahulakuma..maaf sbb x dpt nk hadir aritu sbb ada mslh transpot nk gi sana..gmbira sgt tgk gmbr2 ni...smoga bhagia dunia akhirat..jaga abg bad baik2 yer...

rose lyza

insyaALLAH..dont worry yer..kak jaga abg bad ni elok2..hehe..
thanks tau..jgn lupa doakan yg terbaik utk kami...

p/s: kalau buat kenduri kat perlis, boleh datang nnt..