berat naik berkilo-kilo selepas makan..yeke??

assalamualaikum....
betol ke kalau makan berat kita naik?? betol la kalau dah makan banyak..actually bukan makan, melantak..hehe

orang2 negeri perak mesti tau restoran shabu-shabu kan??

restoran ni dekat manjung..dengan bayaran RM 20 seorang, anda boleh makan sepuas-puasnya apa sahaja yg ada dalam restoran ni..tapi ingat!! anda dilarang membazir..setiap 100gram makanan yg tidak habis akan dikenakan RM5..membazir amalan syaitan tau..

aku dah pegi dengan housemate praktikum aku..mak oi..makanan memang sangat banyak..bak kata geea, wah..syurga makanan..hahaha

apa yg special? steamboat la..korang boleh amek macam2, ketam, udang, sotong, kerang, bla3...

pastu ada kek, kuih, nasi putih, nasi goreng, bihun goreng, megi goreng...banyak lagi!!!

malam pulak ada BBQ...macam2..korang pilih je apa yg korang nak, letak dalam pinggan..nanti pekerja sana akan tolong bakarkan n hantar dekat meja..macam raja oooo....






2 masalah murid:

✿Cik Bunge✿

wah sedap ye...
kalo nk g sane ni kne pose seminggu bru blh merasa semua..hahah

rose lyza

tula pasal..banyak sangat makanan