balik kampung

salam semua..
sebelum exam, mestila balik kampung dulu..ni kira jadi benda wajib la tiap2 semester..huhu
balik kali ni bawak zima, boleh la dia jalan2 kat kedah..(dah 3x dia p rumah aku ni..hahaha)
menyanyi punya menyanyi, BANGGG!!! kereta rosak la pulak..betul2 dekat exit Nibong Tebal..

sayang..awat buat perangai

susah hati

suka hati
pening..nak susah ke suka hati ni??haha



kerja keras yer..
kebetulan..uncle bengkel lalu ronda2..so, terus call bengkel..n apa lagi..kena tunda laa keta ni..nasib baik tak jauh sangat dengan bengkel tu..malam tu abg ipar aku datang amek..awalnya nak balik naik bas, tapi dah org offer nak datang amek, syok laa..haha..malam tu, en. badtz tido umah aku laa...

syok sangat tengok buah mangga yg berbuah lebat ni..hehe

koya pakai baju murahan..huwekk
mek kelate
iffa, my niece
gambar2 kat atas tu kami siap2 nak p jalan2..p stadium jer..kat stadium malam2 ada jual2 barang macam gerbang malam laa..tu je nak cter..alhamdulilah, keta siap dibaiki n dah selamat sampai ipoh dah..dah nak exam..wish me luck!!
choww~

1 masalah murid:

iR

aik,dh blik ipoh?