Gunung Lang??dah 4 kali..hmmm..

salam..
semalam budak2 kelas aku buat jamuan sem kat Gunung Lang..yg tak penah pegi tu, macam excited laa..macam aku ni, dah borink..tapi ok la..tempat dia cantik, nak amek2 gambar ok la..makan2 bawah pokok memang best..kami bawak nasi bungkus n air siap2..sebab bila dah naik bot, tak da makanan dijual dah kat seberang..nasi pun tak beli kat sana, mahal..hahaha

tak da gambar budak2 kelas pun..yg gambar kelas yg banyak guna kamera mahal..nantila kalau da masa, aku letak gambar2 sepanjang jamuan tu..gambar aku n en. badtz guna kamera cap ayam jer..kami malas nak berposing sakan..sikit2 sudah..haha..ni pun masa nak balik dah..






malam ni jom p tengok hoki weh..Malaysia vs Pakistan..
chow!!

5 masalah murid:

✿Cik Bunge✿

m'sia vs pakistan or m'sia vs australia???

aziema

jom2....kita penuhkan stadium........comeynya gambaq...hehe..!!

rose lyza

cik bunge: tah..yg penting malaysia..hahahaha

aziema: yela..kita kan suka berkoya..haha

mUniRa SabRi

lawa kasut..kuuning mak ngah ! auwwch~

rose lyza

mun: merah mak ngah..kuning mak lang la plak..haha..kasut nak mencapap, besala..hak3