wallahweh......haha

salam..
sejak 2 menjak ni busy btol..mana taknya, pegi BIG la..MSN la..FAM lagi...oh..sungguh sibuk yer..tapi best la..boleh tengok atlet2 n pemain2 bola sepak (masa pegi FAM, pemain bola xda pun...haha)

rezeki..rezeki..rezeki.. tak tau rezeki nak datang okeh..masa pegi FAM, setiausaha dia, Dato pe tah..bagi tiket bola kat kami 1 bas..oh, terharu gler la..Malaysia vs Pakistan utk Road to London..kira ni 1st game laa.....korang mesti tengok kt tv je kan??hahaha...aku tengok live...hehe..ngada!



masa ni Khairul Fahmi xda pun..haha

haa..masa ni dapat p tgk bola

tq FAM..sebab bg tiket free!!! x sia2 lawatan ke sana

semangat Malaysia, beli topi rm10 hengget..haha

x suka pakai speck...tapi kalau x pakai, x nampak Khairul Fahmi pulak..haha (sowi En. Badtz..hee)

ni library SK Kg. Jambu, kami wat benchmarking kat sana..sekolah lawa weh!!

kadang2 aku p teman Bandsix practise..malam sok dorg perform..jom tengok malam esok!!!

n hari ni jalan2 ngn en. badtz ke Ipoh parade..semenjak dia part time ni jarang pulak kluar jalan2..huhu..so, nak tgk kami beli pe??meh...

ini disebabkan sale..ok..salahkan al-ikhsan, bukan aku..haha

pink xda saiz..purple pun boleh laa...En. Badtz yg pilihkan..ok x??

nak praktikum bulan 3, cikgu kena pakai kasut hitam..terpaksa la beli..kalau x, suka pakai yg warna putih jer..sale 20%=rm 39.90...

yg ni gatai2 beli..tak tau la bila nak pakai..tp si dia cakap kalau x pakai, dia nak sekeh aku..haha
ok la..nanti aku update lagi..terutamanya gambar2 masa kat MSN, FAM tu..aku x guna hp aku yg cap ayam ni..semua orang guna dslr, nanti la aku minta ngan kawan2 aku 2 yer..daa~

(nak layan ustaz amirul ni)

0 masalah murid: