cikgu tak minta..kamu bagi, cikgu ambil..hak3

cikgu gurau jelaa..cikgu tak harapkan apa2 pun dari 5 cemerlang..asalkan kamu faham apa yg cikgu ajar, dengar cakap cikgu, tu pun dah jadi hadiah yg besar buat cikgu..
tapi hari ni ramai bagi hadiah..terima kasih sangat2..cikgu memang sayang korang..mmuah!!

from 5 cemerlang

from guru pembimbing..thanks Pn. Zaleha

ye..cikgu sayang korang jugak

again n again

from syarafina..amboi..kamu sorang pun dah 4 hadiah..

from asmira..macam tau2 je cikgu belum ada tudung design macam ni

from hanie..comel sangat buku ni

from syed n fahmi..yg dalam tu, ammar yg bg..tq yer

ni pun cikgu tak tau dari sapa..tak ada nama

from fatihah...boleh la cikgu minum banyak2 lepas ni

card from asmira
"terlebih dahulu saya ingin mengucapkan terima kasih kepada cikgu kerana telah sudi mengajar kami. cikgu ialah cikgu yang amat baik. saya amat menyukai cikgu. saya menyukai cikgu bukan kerana cikgu selalu membawa makanan dan coklat untuk kami. saya menyukai cikgu kerana cikgu amat baik, bersopan santun dan tidak suka marah2. saya mewakili 5 cemerlang ingin meminta maaf jika kami membuat cikgu sakit hati.
di mana pun cikgu berada kami tetap ada di hati cikgu" ~ASMIRA~

TERHARU CIKGU BACA KAD NI...thanka asmira..cikgu memang tak suka marah2..asalkan kamu semua dengar cakap cikgu..kan cikgu dah cakap, kamu semua dah besar..bukan budak kecik..sebab tu cikgu tak suka marah2..cikgu sayang korang!!

selendang ni cantik..tapi cikgu tak tau dari sapa..maaf laa

from puteri...cantik sangat selendang ni

naj..cikgu terharu dengan keychain yg banyak ni..tak sanggup cikgu nak ambik..

kavi n samuel..thanks..

from annisya...thanks..

syed...thanks keychain kangaroo ni..

duit ammar suh cikgu topup..cikgu tak nak..tapi ammar nak bagi jugak..ok, cikgu amek..tapi cikgu simpan

cikgu try selendang purple ni..cantik..

ni yg puteri bagi..thanks tau
terima kasih semua..cikgu sayang 5 cemerlang..Insyaallah ada rezeki, kita jumpa lagi ok..belajar rajin2..jangan lupa cikgu..mmuah!!!

5 masalah murid:

wani

waaa...banyak gila hadiah...
hehe..
sok hari guru mesti lg byk hadiah dpt..

Siti Azlin Iris

banyak2..ckgu yg banyak hdiah disukai budak2..hehe

rose lyza

hahaha..budak2 aku nakal..tapi xtaula sampai banyak camni..serius terharu..

nang masitoh

wah!! best gila jd ckgu kan?? best sbb tiap2 taon msti dpt adiah bnyak,blom kira ngn adiah besday & anversary lg,hehe :)) share sikit adiah???

rose lyza

nang: dah jadi nnt bez kot..skg x bez, bnyk keja..haha
x mo bg kat hang..hahahaha