lunch at KRR

Letih bangat ari ni...tdo sampai pukul 7 lebih..haha..mana taknya, balik pun dh 5.30..balik kelas tadi temankan en. badtz ke Maybank..dia nk buka akaun utk keja dia laa.."system down la ari ni dik, tak boleh buka akaun"..buat muka blur n keluar dari bank..terus menuju ke Ipoh Parade, sebab en. badtz nak minta cuti..yela, cuti sekolah seminggu, tak kan tak nak balik jumpa mak kot..haha..anak manja!!

sambil2 tu mencari sesuatu utk mak cik a.k.a mak dier..kesian pulak dok bagi macam2 kat aku..buta perut ke apa boleh buat bodoh tak bagi pape..memang tak pandai amek hati btoi..haha..tak pe laa ada duit elaun ni, boleh laa belikan mak cik set pggan mangkuk eh..dah tak kan nak beli teddy bear pulak..hahaha

jalan3..letih, lapar n nak makan laa...nak makan mana?? Parade xda mc'd, kfc pun xda..tak pe laa, ari ni rasa kaya sikit..so, jom masuk KRR....(muka aku tak da, dia sabotaj aku tak nak amek gambar..kureng btol!!)

anak bongsu yg suka melahap..haha
apa ke benda tah nama..tapi ni yg latest laa ayam dier...3 yg tepi tu boleh pilih sendiri nak pape, men pilih je..banyak ngat..yg wajib, nasik!!!
muffin..sedap gilos (pilih3: vanilla, orange n chocolate, mestila chocolate, hee)
orange juice + extreme chocolate iced blends...(memang extreme pun)
dah agak..sekali sekala tak pe.."aku kaya, aku kaya"..hahahaha (kalau makan kat pokok besar, sebulan neh, hahaha)













































































































    



0 masalah murid: